2 dec

Idag har jag och Elina varit på IKEA och handlat möbler och grejer till teorirummet/samlingsrummet. Rummet kommer att bli jättebra och vi kommer att kunna ha mycket trevliga stunder där.

Kurserna har avslutats för i år och det känns just nu bra att slippa ha lektion i denna kyla. Är verkligen otroligt kallt, händerna och fötterna har det jobbigt nu när jag är ute och kör häst. Usch, hade jag haft 3000 över hade jag lätt köpt vantar med värme i som Björn Goop har =). Det är väldigt fint väder ute nu så jag klagar inte men lite varmare får det gärna vara.

Albert behandlades förra onsdagen och kördes för första gången igår av Rutger, han kändes fin och inte het så det lät positivt. Hoppas att det räcker med en behandling för hans del. Kom på idag att Zalsas vaccinering snart går ut så jag måste krångla med det så det inte blir för sent gjort. Det är alltid något som behöver fixas =)

På tordag, den 9 dec, har vi invigning av lokalen och lite folk är inbjudna så vi har en hel del som behöver bli gjort innan dess. Lite stressigt känns det men det är samtidigt kul att det händer saker och att det blir fint och bra i rummet. Den 10 dec är det invigning och julavslutning för eleverna och det ska också bli kul, Marie Bergström kommer som tecknar i min häst och hon ska lära oss hur vi kan göra när vi vill teckna hästar. Ska bli riktigt kul att lyssna och lära av henne. Jag hoppas verkligen att ni kommer om vi har några elever bland läsarna =)

Ni ska jag sova och ladda batterierna inför imorn, jag ska faktiskt på julbord på Waterside på kvällen och det ska bli riktigt gott och trevligt.

God natt
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0