Lucia

Nu kände jag att det var dags att blogga igen :)

Förra veckan hände det mycket på travskolan!
Torsdag var det invigning av vårt nya teorirum, det blev väldigt lyckat & Johanna & Elina gjorde det bra :D De visade upp en presentation på travskolan & pratade om mkt bra grejer inför 2011! Det kom en del folk, som fick smaka på goda snittar, snacks & lite cider.
Under tiden så hade Julia & Line en lektion med fyra elever som alla fick gå runt & kolla på, stallen var även i topptrim då Elina & jag städat för fullt under dan, tror nästan att det inte fanns några spindelväv kvar ;)
Så ja det var en bra & lyckad kväll!

Fredagen innebar avslutning för alla travskole elever & vi började med att ha en egen invigning av teorirummet. De såg nöjda ut med rummet så det ser vi verkligen framemot 2011 att få använda :)
Sen kom Marie från Min Häst & försökte lära oss att rita hästar, vilket inte var det lättaste, det var populärt när hon gick runt & fick rita en häst åt alla istället. Väldigt duktig va hon :)
Avslutades med att alla fick varsitt diplom & en godis påse!!

Nu ska jag åka & gosa med min häst, sen ikväll ska jag se på Svenska hjälte galan där en gammal klass kompis till mig är med för att hon räddade två små barn i somras från att drunkna, så jag ska heja på henne :)

Se nu till att vara snälla så ni får några julklappar nästa vecka ;) hoho

Kram Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0