KVAL

Imorn är det dags för kval för Albert tillsammans med Per-Ludvig Nilsen i sulkyn. Jag kan lägga till att Albert inte egentligen heter Albert utan han heter Ederpilen, ifall någon av er har kollat i programmen och inte hittat honom =) Han fick springspår vilket kan vara lite snävt och jag är också lite nervös över att det är så många hästar med i kvalet. Men nu ska vi vara positiva, vad bra att han får öva med mycket hästar i kvalet så att han är beredd ifall han ska starta i ett riktigt lopp =)

Jag har duschat och schamponerat honom ordentligt så att han iaf ska se bra ut när han springer imorn och nu hoppas jag att ni håller tummarna för honom åt mig så kanske detta kommer gå bra.

Kram och trevlig kväll

// Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0