Äntligen pengar!!!

Igår var jag och Peter på Arvikatravet och startade Lantärna. Det gick för en gång skulle väldigt bra och hon kom trea, Peter körde henne bra och hon var 5 cm från andraplatsen =) Det känns så skönt att det går bra och att stallet får lite insprungna pengar. Tiden var väl inget att skryta med men så länge det inte blir galopp och hon sköter sig så spelar det ingen roll. Peter körde också Sanzigo och de var femma på 1.17 efter att hästen inte startat på länge så tränare och ägare var nöjda.

Idag var jag ute och körde Albert, han är jobbig att köra just nu, rätt het så jag får ont i händer och armar =) Vi ska prova ett annat bett och se om han har mer respekt för något annat. Imorn ska jag ut med Zalsa så hon får röra på sig också.

Trevligt kväll
//Johanna


Lantärna före värmningEfter värmningResultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0