Travskolan

Idag har jag jobbat 13-20 med att städa och dola i stallet, fixa lite på kontoret och ha kurser på travskolan. Jag och Nelly pratade med Hagberg om vårt kära teorirum och det kommer att bli så bra =) Vi får snart börja bläddra i ikea-katalogen och hitta bra lösningar vad gäller möbler och placering av allt som behöver få plats. Vi kollade in i Horpestads rum förut för att få lite inspiration. Vi får nog helt enkelt göra fler skisser av rummet och rita tänkbara möbleringslösningar och sen se vem som känns bäst. SPÄNNANDE är ordet och jag kan inte fatta att vi ska få ett så bra ställe till vår verksamhet!

Har tyvärr inga bilder idag men kanske nästa gång=) Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen som kommer bestå av plugg och det egna stallet, skulle behöva hinna med turer med tre hästar och med mitt tempo känns det rätt hopplöst, men kan faktiskt prova hinna med det i alla fall.


Godnatt på er!!!
// Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Johanna och CO!



Såg att ni var med på arjang.nu. KUL! fortsatt lycka till

2010-10-13 @ 19:53:59
URL: http://kanndigsomhemma.wordpress.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket. Tack själv för hjälpen att komma igång!!

2010-10-14 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0