Ute dag!

HEEJ i kylan! :D

Här har man stått i precis hela dagen! Från åtta till sju på kvällen :P
Började med Årjäng, jag o Viktoria hade stallet på morgonen.. :) Vi körde Edvin i skogen med halsförlängaren som hjälper han att få ner sitt huvud så han klarar arbeta bättre och få muskler. 
Det var riktigt kul dag på banan, men kallt! :/

Sen när jag kom hem fixade jag och pappa Arielle o Cirkus nya hage! Den blev riktigt bra! Den gamla var jag tvungen att riva, de ska hugga ner gamla träd.. 
Stor städade stallet o krattade löv utanför stallet :P

Sen drog jag ut med Arielle en sväng o körde. Blev ca 6km, det blev mörkt... Hon börjar bli piggelin igen nu så! :D 

Nu får det bli kvällen, nappar åt mig tv;n ;)

KRAAM Julia!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0