31/10

Hjälp, det känns som att man typ har perioder då man har nånting att skriva om & ibland inget alls, nu äre en skrivar period då de finns massor att skriva om :D

Idag iaf har jag haft stallet, & Julia var med mig så hon skulle få köra stor häst nångång stackarn!
Vi skottade & gjorde de som ska göras & kollade på tv. 
Jag har börjat att packa hem litte grejer som jag inte behöver just nu & så de inte blir så mycket när Edvin kommer hem <3 Jag har inget datum än då jag kan flytta han men de ska bli väldigt skönt & ha han nära & då det är jag som har hand om han varje dag... Han behöver komma till ett ställe där det är lugnare & han får lära sig att ta det lugnt :)
Två gånger denna vecka har han varit dum att leda in, snurrat runt & stoge på bakbenen så ida va inte matte gla på han... Men han märker direkt när han har gjort nått dumt så på gången stog han väldigt still vilket han kan ha svårt för oftast & försökte visa att han är världens snällaste..;)
Men sen när vi körde gjorde han en av sina bästa träningar, vi låg i rygg på Ullis & då blev han väldigt pigg & stark, & i backarna låg han oftast kloss in på Elinas rygg (lite mkt iblann) & arbetade bra, så det var gött & känna att han kan han med :)
Skulle vara så kul att få han till kval till året om han får vara frisk & hållbar, men drömma kan man ju alltid få göra, just nu jobbar vi på med allt & ska kolla upp benen på onsdag :)

Edvins nya hage!

Arielle håller på att förberedas för istrav & känns bra, blir väl snabbjobb om några veckor för & se hur de ser ut:) Cirkus går & njuter i hagen & har det bra, däremot blir han väldigt lessen när Arielle försvinner för & träna men hon kommer ju alltid tillbaka :)

Snart äre jul med, hoppas de kommer snö i år med :)

Imorrn blire Ullared & shoppa, det tycker jag är kul :D

Njut av livet :)
//Viktoria



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0