En helt vanlig torsdag

Ja då sitter jag ner och tar det lugnt för första gången idag, dagarna är fullspäckade och denna likaså. Det började med föreläsning i Karlstad 8-10, sen väntan på buss som går kl 11:55 hem till Årjäng. Väl där hämtade jag min och Peters nya dator (vår gamla kraschade i söndags) och startade upp den snabbt och drog sedan till stallet. Städade åt våra fyra hästar och sen kom Peter och vi tog en tur tillsammans med mig i sadeln på Highen och Peter bakom Albert. Vi red/körde motion med några snabbare ruscher, är så kul när det går fort =)

Efter det var det Zalsas tur att röra på kroppen, vi körde lite intervaller och hon tog i och ansträngde sig idag så jag är nöjd och förväntansfull inför lördagens tävlingar på Färjestad. Jag ska köra mitt första autolopp och det ska bli riktigt kul, vi fick dock väldigt dåligt spår, 7, men det är bara att köra på ändå. Vi har haft mycket otur och motgångar den här säsongen, bl.a. envis hosta, men nu är vi på rätt spår lagom till säsongen tar slut. Vi får leta lopp i Norge framöver och se om det finns något passande på Momarken. Nej nu ska jag fixa med min nya dator och se på tv:n lite.

Trevlig kväll mina vänner
// Johanna

Länk till startlistorna på Färjestad finns inne på sptf.nu under fliken tävling, välj Färjestad på datumet 11 sep i kalendern. Kanske finns det någon som inte vet vart man hittar dem, men nu vet ni. 




Highwayman, foto: Lene




Jag och Zalsa på Åmål 5 juni, gick käpprätt åt fel håll, diskad. Hoppas på bättre resultat på Lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0