Hemma!

Hemma igen efter en vecka i Turkiet. Det har varit jätte varmt & skönt. Badat mycket i poolen & guppat i vågorna i havet :) Ca 35 grader varje dag i skuggan & i lördags var det 60 grader i solen när kl var halv tolv, då trodde ja nästan ja skulle smälta, men mycket vatten & svalkande i poolen så gick de bra :)
Vi landade i gbg halv två i natt & sen några timmars körande hem. Gick & la mig 8 & vakna inte förens 4 :S Det var min dag det men ja åkte iaf te Årjäng & fick muffins av Elina & hon fick lite grejer från Turkiet :)
Kramade självklart om min lilla Edvin <3
Han blev kollad av Broman i söndags vilket var bra. Eller det är ju inte bra att de måste kollas igenom så, men ja är så glad att det finns hjälp att få av folk som kan sånt :) För det har märkts att det inte vart helt bra när jag har kört han men nu ska vi bygga muskler med hjälp av en snodd som gör att han sänker ner huvudet & bygger muskler på ryggen & rumpan :D 

Vilken vinterpäls de hade fått på en vecka också, snart dags att klippa dom :) O kolla i kataloger för o införskaffa höst & vinter grejer :) 

Jaja, hur ja ska kunna sova sen vet ja inte riktigt, men får väl försöka på nått vis :)

//Vickan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0