Snart en veckas sol!

Ja då var mat'en över för i år! Full rulle som vanligt, jobb hela helgen på travbana men hann allt med & handla lite för det, men inga karuseller :P

I fredags gick Edvin fort på raka :D Det gick bra & jag är nöjd med han :) Elina hängde med som sällskap med Wirre & vi körde 7 intervaller :) Han travade väldigt bra & gick mellan 1,42-50 vilket är super bra för o va Edvin :D Lite galopper blev det emellan men det gör inget för han är såpass orutinerad med att gå fort så vi ska kämpa på med det :)

Julia red han med nån dag & efter fick han lite välbehövlig massage!

Igår efter ma'ten tog jag en tur med han i skogen med mycket skritt efter snabbjobbet i fredags. Härligt & va ute & köra länge när det är fint väder...:)

Men nu så blir det snart semester, på onsdag åker jag & min familj + en familj te, till Turkiet :D Det ska bli så skönt & komma till värmen & bara ha det skönt :) Man får även en chans att sakna hästarna & köra häst :D
Så då äre gött när man kommer tillbaka till verkligheten igen, men just nu ska de bara bli såå härligt & komma bort efter allt jobb i sommar:)

                                                            Trav är livet!

Nä nu måste ja börja packa men ha de gött:)
/Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0