Ridtur i solen

Igår, lördag, var jag ute och red på kära Albert tillsammans med Malin Svensson och Zalsa. Vi red en lång tur i skogen och bara njöt av det fina vädret. Tyvärr är det ganska blött i skogen så ibland vägrar Albert gå framåt =) men med lite uppmuntran så går det bra. Jag väntar på att det ska torka upp mer så vi slipper alla vattenpölar.

Efter kanske 45 min så red vi ut på vägen och avslutade med tre galoppintervaller i högt tempo, det tyckte Albert och Zalsa var kul. Jag glömde tyvärr ta några kort på oss när vi red men tog några på Albert, Zalsa och Highwayman när de åt. Highwayman liecar min sambo Peter Strömberg.



Albert i sin box, Foto: Lene, vår granne i Struven där hästarna bor




Highwayman, alltid glad och trevlig




Zalsa



Albert vägrade vara med på kort när jag ville =)



Zalsa, Highwayman & Gazza Girl foto: Lene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0