Soliga Söndag



Järvsöfaks - KUNGEN

Idag har ja vart på travet hela dagen, hade stallet på morgonen & sen va ja en sväng till Tingevi & kolla på när bror min spela fotboll... Trav är ju mycket roligare tycker ju jag då :P
Sen körde jag & Line massa hö, & tog oss en tur i skogen med Edvin & Mendez:) Edvin va underbar & tycktes trivas i sällskap med nån mindre! :) Mendez pinnade p åbra efter. Härligt väder var det med så det gjorde de ju ännu bättre :)
Alla hästar fick hö & kraft & vi gjorde klart allt i stallet, alla nöjda :)
Sist bjöd ja Line på en mjukglass för ja tvinga upp na på loftet stackarn..:P Gött vare :)

...Satt & tänkte tillbaka på tiden på Lillerud & saknar den verkligen, det är gött & slippa skolan men allt annat var så himla sköj :) Allt bus man hitta på & så roligt man hade i stallet med alla hästar.!!
Praktiken hos travtränarna, spec hos Jan-Olov Persson där det bara var kallblod & självaste Järvsöfaks :D Det var grymt & få hälsa på han, en gång hade vi till & med tur & fick åka pullert bakom honom, tänk att man satt bakom en häst som sprungit in 21 miljoner & har 201 segrar, det kändes väldigt härligt :) Man var i himmelriket bland alla fina kallblod där:) Komnes Faks, kallad Lillebror var själv min favorit, jätte snäll o köra & hur go som helst... Skulle gärna vilja ha han med :)
Vill tillbaka dit igen..:D


Lillebror <3


Pullert bakom Faksen

Så alla ni som är trötta på skolan, ta vara på den, de går fort kan ja säga :)


Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0