Ullis ska bli mamma!

För er som inte vet så ska Ullis bli mamma istället för travhäst. Förra veckan när jag körde fort med henne så fick hon ont i sitt bakben igen så nu är hennes travkarriär över. De va väldigt tråkigt eftersom jag tror att Ullis hade blivit en bra travhäst.
Först så la jag ut Ullis på annons men de tog inte länge innan jag ångrade mej! Så nu har jag bestämt mig för att behålla henne och ta ett föl istället.

Så nu kommer de flesta av mina inlägg handla om hur de kommer att gå för mamma Ullis.



Ullis blivande Kille ;)

/ Elina

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha roligt för henne och dig :D

2011-02-20 @ 19:37:37
Postat av: Johanna

Vad kul!!!

2011-02-21 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0