Snö & Blåst

Så där ja, då var jag här igen!
Ja idag var det dags för årets första istrav, o självklart skulle det börja snöa & blåsa som bare den, men de hör väl till Istraven de, att det är olika väder varje gång:P
Det gick bra iaf, Julia & Arielle vann, det som var lite kul var att man såg ingenting därifrån man stog pga av snön, så in på upploppet så försökte man ursilja vem som var vem, men det var ett så samlat gäng så det var inte lätt, det var först över mållinjen som ja såg att oj det var ju Arielle, va kul :D



Russloppet var väl inte lika jämt men ja tror de flesta var nöjda med sina ponnier & det blir ju ändring tills nästa gång! Avslutades med fika & prisutdelning i vårt nya teorirum :D En lyckad dag :P


Igår var jag & Julia ute med Edvin & Toxic, Julia red Toxic & jag ledde Edvin!


Han måste ha koll så de hänger med :)

Det var en perfekt dag för att vara ute med häst, inte för kallt & solen som lyste så fint. Vi var ute en bra stund & gick ute på vägen där vi mötte lastbilar så det blev lite miljöträning med, o "lydnad" på Edvin för han var glad & piggelin ;P


<3


Rensade bort mina pokaler som jag vunnit under mina år som ponnykusk igår med, det har hunnit blivit ett antal så de tog sån plats så nu fick de flytta till en kartong :P Rosetterna får hänga i ett tag till. Det är verkligen minnen för livet <3

Ja nu ikväll blir det lugnt med mys, ska upp & jobba på travet imorrn. Ska kolla lite mer utrustning innan jag & Johanna ska städa utrustningsrummet så vi ser vad vi behöver, inte behöver & vad vi önskar oss extra mycket!


Ha de bäst :D
Viktoria


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis lilla Arielle!

2011-01-08 @ 17:44:27
Postat av: Viktoria

haha ja hon tackar nog :) Det var en kul dag trots massa snööö :)

2011-01-08 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0