Bra helg!

Dags för en uppdatering igen tycker jag!
Börjar med lördagen, Istrav med en bana som man inte kan kalla bra, tungt & lerigt. Längtar tills sommarbanorna kommer fram. Men iaf så verkade den passa Mendez & Elin väldigt bra. för det slutade med seger :) Jätte roligt, där tog hon första segern, den glömmer man aldrig, Grattis! Övriga ekipage var också duktiga så ja hoppas det går lika bra på lördag igen, vem vet det är kanske någon av de andra som tar hem det nu?!
(Om någon inte vill att jag har med bilder här på dig så tala om det så tar jag bort dom)


Värmning!

Värmning!

Värmning på grisig bana!

Elin & Menedz!

Linnea & Danuta!

Det vinnande ekipaget med Jessica & Triniton i bakgrunden!

Efter istravet var Julia ute & red på Globen. Motion & dressyr.
Edvin fick sig en kvällstur när vi kom hem av Julia, vilket han tackade med att busa så att hon satte sig på rumpan i snön :P (Precis det jag lärt han!!)



Arielle & Cirkus står på bana nu tillfälligt! Arielle väntar på att isen ska släppa mer så att skorna åker på igen utan broddarna. Piggelin är hon, när hon är igång igen ska Elin få köra henne lite ;) De ska nämligen bo hemma hos Elin & Ida i sommar, jag hoppas & tror att det kommer gå bra & då är det bra att hon får köra henne endel före :)
  


Sen var det söndag igen då & den tillbringades på travbana & i stallet hela dagen. Härligt väder så det blev endel städning för min & Lines del, selkammarna, teorirum, vid höt osv. Då är våren på väg, vi köpte även glass i solen!
En tur i skogen med Globen blev det såklart med.



Här kommer hans veckoplanering om någon tycker det är kul att läsa!

Måndag: Vila
Tisdag: Långsamt i speedcart i skogen. "Ända upp"
Onsdag: Riden av Elina i skogen (kanske) annars långsamt i speedcart bortanför rakbana.
Torsdag: Långsamt i speedcart i skogen. Skritt i backar.
Fredag: Vila
Lördag: Riden av Julia. Motion & Dressyr.
Söndag: Långsamt i skogen ev. rockard. Skritt i endel backar.
Självklart kan det ändras beroende på hästen m.m

Måndagen har innebärt jobb & resten av dagen i stallet. Pyssel i stallet, shopping & byten av täcken m.m. Väntar på paket från Börjes, Hööks också kommer det endel från Tradera med! Najjs!

Det får räcka för den här gången, men återkommer nog igen :)
/Viktoria

   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var iaf toppenväder i lördags. Nu är banan jättemycket bättre så det ska bli spännande på lördag för då kommer nog alla hästar gå mycket bättre.

2011-03-23 @ 23:28:02
Postat av: Viktoria

Ja det tror jag med, ja nu är den mycket finare :D

2011-03-24 @ 09:08:50
Postat av: Anonym

Det var andra vinsten viktoria ;)

2011-03-25 @ 15:25:09
Postat av: Viktoria

Okej de ber jag om ursäkt för, visste inte det :)

2011-03-25 @ 20:38:10
Postat av: Jessic

ja vann inte, de va elin me mendez! ;)

2011-03-25 @ 20:53:51
Postat av: Viktoria

Ja tror ja menade så att elin & mendez var det vinnande ekipaget men att jag fick med er i bakgrunden på bilden så därför skrev jag så. Hann inte med att få en egen bild på dig & triniton. Hoppas du förstog ;)

2011-03-25 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0