Vår känslor <3

Idag när jag var ute och körde Globen fick ja härliga vårkänslor, solen sken, varmt, banan som så smått börjar likna en "riktig" bana till utseendet! Däremot blåste de ju men det var så härligt endå.
Prövade entömsbett & murphy igår på han, nja funkade inte riktigt så idag blev det tungband tillsammans med entömsbettet, o vilken häst, han va som en gud :D Nu kunde han inte bita sig fast o lägga tungan över bettet! Det & mina vårkänslor gjorde att det var extra härligt :D

Ja veckorna går fort för mig, men iaf så red Julia han i torsdags i snön på innerplan. Först var det en väldigt spänd häst som hade mycket att kolla på men sen när han slappnar av, jättefin att rida då. Kul att se. Efter blev ju Julia sparkad som säkert de flesta vet, en olyckshändelse som inte var hans fel, men tur det gick så bra som det gick!




Globen & julia <3

Uteritt var de ju i fredags, ja var med på ett litet hörn & försökte få igång en brasa så vi kunde grilla! Inte helt lätt var det, det började brinna men gav sig o bla bla. Som tur va kom Tommy & Jimmy med kol, jippi :) Tur dä!

Till helgen blir det kurs i Götet med Therese i tre dar. Vi får väl se om vi överlever men vi gjorde ju det sist XD

Simma lugnt!
/Viktoria

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart vi överlever :) Blir nog lite lugnare denna gången tänker jag :)

2011-03-09 @ 00:02:32
Postat av: Viktoria

Haha ja om det blir ;) Ja denna gången ska datorn mä :P

2011-03-09 @ 08:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0