Hoppsan

Ser man på, jag får en liten lucka i mitt späckade schema till att blogga. Ja kan ju säga så att det är inte min starka sida detta... stallet trivs jag bäst i <3 Men iaf så tänkte jag att ni skulle få lite koll på vad som sker runtomkring mig iaf.
Dagarna går fort & det jag gör är att jobba & träna häst i stort sett. Förra veckan när nästan alla hade påsklov så var det nästan sommar ju, det va såå härligt & allt va på topp, är kan man väl med säga ;)
Men som fler kanske vet jobbar ja hos mamma i en affär i Lennartsfors, travskolan Årjäng, extra i Åmål på travskolan där & i id/dopingen på tävlingar. Men ja trivs bra med olika, men det kan även va ett pussel att lägga ihop när man både är där en fm & en annanstans på em & ska greja med pållarna med :) But I like it.!!

Här får ni biilder ist för tråkig text


Galningen Edvin som här fått sig träning av söstra.


Kompis med moffa


Detta skulle va Globen de, aldrig. Här stog han frivilligt i 2 timmar, fråga mig inte varför ;)


Global Myth <3


Ridträning

Skogstur


Arielle & Cirkus som fyllde 12 resp. 17 år igår :)


Söt

Lilla bubben

Ha de, bye bye! Kommentera om ni vill ;)

//Vickan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du måste ha lagt ut typ samtidigt som mig =) Länkar ditt inlägg på Årjängstravets sida

2011-05-04 @ 21:52:16
Postat av: Viktoria

Ja du de måste vi ha gjort :) ja såg de :P

2011-05-05 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0