Hejsan!

Nu va det ett tag sen jag skrev nått, så tänkte att det va dags nu faktiskt :) 
Jag har ju börjat på ett gymnasium nu som heter Lillerudsgymnasiet, Julia går också där och Viktoria har gått där. Jag läser mycket NO, matte och sen har jag två lektioner i veckan också när jag får va i ett travstall på dagarna, jättekul är det! :D 
Eftersom jag går på gymnasiet nu så fick jag ju sluta att jobba på tisdagar, men jag jobbar fortfarande kvar på fredagar med Julia, och där rullar allt på. Eleverna är jätteduktiga! 
Jag har jobbat några lördagar nu under hösten också och jag har några framöver också, allt går super och jag älskar att va i stallet och fixa iordning allt för hästarna! Dom är så goa allihopa :)
 
Tänkte slänga in en hel hög med bilder, både nya och gamla, så ni har att titta på :P 
 
Bild från rid/körlägret i sommras!
 
Wirre i sommarhagen!
 
Celcius efter en körtur i sommras!
 
Söta lilla Odessa va nyfiken i sommarhagen!
 
Triniton jobbar på ponnyridning!
 
Duktiga fredagselever och Triniton!
 
Ännu fler duktiga elever med Mendez!
 
Sådana här sötnosar får vi ta hand om på Lillerud!
 
Små griskultingar också!
 
Jag och Celcius när vi tävlade på Färjestad i sommar/våras!
 
Celcius och gamla travskolehästen Linus!
 
Nu får ni ha det gött!
Kram Line

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul Line, och fina bilder :D

2012-11-21 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0