Höst igen!

Ja då var det 10 grader varmt igen då, va fort de kan ändras :)

Jag är nyss hemkommen från Färjestad, jobbat i två dagar med att ha skött om stallet & hästarna :)
Hade hand om Lilleruds 10 travhästar som jag körde & pysslade om. Det är ett sånt jobb jag skulle kunna tänka mig i framtiden, stallskötsel & köra hästar & ta hand om dem utan att det blir stressigt då man ska passa tider hit & dit som i proffesionella travstall. Jag menar inte att det är ett dåligt arbete så men det passar inte mig bara. Tycker att det är bra gjort av dem som jobbar som hästskötare hos tränare att de klarar av det, någon måste ju göra det med, men inte jag :) Så jag tror ett jobb så här & med elever skulle passa mig bra :) Det var mysigt & jag trivdes :) Härligt & få köra varmblod igen åxå, å lilla Viggen :)


Viggo i Årjäng i sommar!

Imorrn fredag är det travskola igen, då ska vi ha repetion på all säkerhet bland hästar & köra & rida på innerplan :)

Men innan det så ska Pigga Edvin få motionera ut i skogen en stund :)

Ta hand om er!!
Viktoria

Kommentarer
Postat av: johanna

Du får läsa till hippolog viktoria och bli lärare på lillerud!

2010-10-29 @ 11:51:23
Postat av: Viktoria

Ja egentligen skulle ja vilja de, men de e på wången o ja tycker inte om wången... o så äre långt bort.. Men vi får se om några år vad de bliva :)

2010-10-29 @ 19:39:19
Postat av: Johanna

Lite synd att det ligger så långt bort =(

2010-10-30 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0