Hej!

Nu får jag allt ta och bli bättre på det här att blogga tycker jag!

Det har hänt en hel del sen sist gång som jag bloggade, men jag orkar inte skriva om allt det. Men några saker ska ni få höra. En sak som har hänt är att jag har varit på Åmål och startat med Celcius, vi kom 4a på tiden 2.10,3 :)

Jag har varit med och kört 2 provlopp med Texas som gick ihop med några shettisar. Mycket annat roligt har hänt också såklart! En sak är ju att jag ska få åka på Lady Gaga konsert i augusti! :D Ska bli jättekul!

Men nu på lördag den 12 maj ska vi till Färjestads travbana och starta med Mendez, Triniton och Celcius! :) Ska bli superkul och är redan laddad! ;)

Annars rullar kurserna på som vanlgt och alla barn lär sig massa bra saker om hästar! :)

Idag var jag på travet och körde Goliat åt Linnéa, Linnéa var med också med sin nya ponny Ljungens Pirat och Nelly med sin Zemper :) det var synd att vi inte hade klockor i de två första heaten för där gick det ganska snabbt! :) Superkul!! :) 
Är tyvärr sjuk nu igen annars hade en hel drös med travskole ponnyer kommit ut på varsin motionsrunda! :)

Innan jag åkte hem stod jag och tittade på Jessica som red sin Premino för första gången och man märkte på henne att hon tyckte det var jättekul och det kan jag förstå! Det lös om hela henne, så glad var hon :D

Nu kommer lite bilder! :)

 
Jag och Celcius på Mâtenstravet 2011!


Fina Hilda! <3


Miss Lilla Wirre! :)


Mendez räcker ut tungan :P



Triniton :)


Hårbollen Texas


Miami :)


Celcius i hagen :)


Nypon i hagen :)


Mystur med Hilda i skogen!


Mystur med Celcius i skogen! :)

Nu får det räcka för den här gången! :)

Kram Line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0