Monday evening!!

Vad skulle man göra utan hästar? Det är en bra fråga tycker ja!

Även fast inte jag tränar Edvin nu pga skada så ger ju inte jag upp han för det, fick frågan av min gamla lärare om ja ville ha han kvar & de är klart ja vill. Min älskade häst. Visserligen har han lite överskotts energi nu när han bara går i hagen & kan bli lite jobbig, men det kan man ju förstå. Från att tränas flera gånger i veckan till att helt plötsigt inte göra nånting, då kan de inte bli så mycket annat än "Jag vill ut i skogen & springa" :D
Nu får han vila & komma bort från trav lite, det kan vara bra det med & sakna det :P Man får helt enkelt hitta på något annat som man kan göra under tiden, lite horsemanchip kanske? ;D



Edvin!!

Igår var jag i stallet hela dagen & Line var där & höll mig sällskap & hjälpte mig :)
Vi körde även Celcius & Mendez en tur i skogen. Jag kan säga att det var ett tag sen ja körde shettis men som alltid är det lika kul :D
Arielle ska med upp te bana på onsdag för att gå första jobbet på rakbana, så då får de bli några intervaller för hennes del :)

Imorrn ska ja kika lite på ponnysulkarna & fixa punka (inte jag) & byta hjul så får vi se om vi får ihop nån mer tävlingsulky :)

Ha en trevlig vecka så hörs vi snart igen :)

Kraam Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0