Frost & kyla!

Ja de märks att det börjar gå mot vinter nu. Lite kallare & frost så nu får man skrapa rutorna på bil & sätta på sig mycket kläder när man ska ut & köra :) Men dagarna blir fina när solen tittar fram :)

Det som hänt sedan sist är att det var Ponnytrav på Axevalla förra söndagen där Celcius & Johny var med & startade. Det blev en lång dag & båda gjorde väldigt bra lopp :) Det var trea & gick bra tider, så det var sköjj :D

Johny & Caroline va duktiga :D

Ja med Edvin är det sådär, troligen halt så de ska Mälarkliniken få kolla upp nästa vecka när de kommer till Årjäng. Inte så kul men så är det i travlivet, det går upp & ner & de är bara & hoppas att det går bra <3


Här tar sig Elina en tupplur i solen :P haha

Ja somsagt det händer mycket i stallet nu, bygget går fort & jag tycker att det blir jättebra :)
Travskolan rullar på & min kurs har bara 5 gånger kvar så det går undan :) Så duktiga så :)

I fredags var det kulturnatt & det kom ca 8 barn & prövade på Travskolan :) Det verkade tycka det var kul så man kan ju hoppas de vill börja nästa termin om det finns plats :) Kul att nästan alla kurser är fulla nu :D

Nej nu ska jag gå ut & ta hand om stalllet här hemma & sen bege mig till Karlstad, ska jobba i Stallet på Färjestad som hör tillLillerud i några dagar :) Roligt att få komma tillbaka dit igen :)

Vi hörs & ses!
Viktoria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0