Färjestad

Nelly har dragit resultaten från Färjestad och jag kan tillägga att det inte gick så bra för mig och Zalsa placeringsmässigt. Jag är dock nöjd med hennes insats trots att tiden inte blev bättre än 2.11. Första varvet öppnades på 1.53 och då var vi inte så långt efter så jag tror hon gick bra första varvet i alla fall. Sen så var vi så pass långt bak att vi tappade lite motivation både hon och jag =) Hon har inte gått mer än ett snabbjobb sen början på juli så jag är ändå stolt över henne. Ser fram emot lördagens lopp på Årjängsbanan och har större förhoppningar där, vi är handikappade efter 2.08 och jag vet att Zalsa kan springa på sitt rekord så det är det jag hoppas på då.

Jag är också väldigt stolt över Line och Linnea som körde Mendez och Trinition på ett mycket bra sätt, trots oplacerade, båda gick godkända prestationer på helt okey tider. Jättekul när det fungerar när vi är iväg och tävlar.

Startslistan till Årjäng på lördag finns att läsa på sptf.nu

Trevlig kväll
/// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0