Fredagsmys



Ja då var det dags för mig o göra första blogginlägget :) Kul!
 
Idag har jag vart ute & kört min prins Edvin :P När jag var & hämtade honom i hagen så tog ja med Elinas lila lekboll för o testa om Edvin tyckte den va kul. Ja jösses va ja skratta, först fatta han inte vad han skulle göra så ja sparkade runt den lite för o se vad han gjorde.
Till slut tog han tag i den o kastade iväg den, men sen blev det fotboll istället baklänges, ja ni hör ju själva hur konstigt det låter men det var underhållande o se på och han verkade uppskatta den konstiga saken som han faktiskt får bita på, till skillnad från när han står på gången o vill äta o smaka på allt :) Men det är ju de som gör han så charmig, en liten retsticka är han mä :P Han vet att han inte får skrapa med hoven på gången men lämnar man honom för en sekund så ser & hör man hur han försöker igen..:P Jaja men ja älskar honom för de endå :D

Sen bar de ju ut i skogen med Elina & Ullis och eftersom de hade mött två älgar igår så tyckte jag att ja såg älgar överallt, usch älgar är inte mitt favoritdjur men vi överlevde tack o lov :)

Avslutade eftermiddan med att ha travskola med 7 stycken väldigt pigga & livliga barn, (kanske inte så konstigt, de är ju faktiskt fredag:)) & idag körde o red vi på stallbacken, så duktiga så :)

Nu ska ja gå ut & ta in de små fyrbenta som står o väntar här hemma, Arielle & Cirkus. Han hälsar till sina kompisar på travskolan & alla snälla travskolebran o hoppas de har de bra :) Sen blir det fredagsmys för min del :)

Gokväll :)
//Viktoria






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha en häst som förstår att man ska leka med bollen, våra bara står som fån och glor =) Kram kram

2010-09-03 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0