Tänk vad lite färg kan göra

Idag har travskolans gamla speedcart fått ett nytt liv.
Eftersom jag har blivit förkyld så har jag bara varit ute med en häst idag så passade jag på att börja måla en av alla vagnar.
Den gamla speedcaren har sett väldigt risig och ful ut, men nu är den mörkblå och mycket stilig om jag får säga det sj. Fast på slutet märkte jag att även jag va blå på några ställen haha.

Imorn blir det snabbjobb med lilla rubi för att se om den nya balansen fungerar och så ska även celcius få ett bad eftersom han ska tävla på lördag.

// Elina



Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag älska häster kan du några bra tips på hur man rider o trensar fodrara....... oso vidare

2012-01-24 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0