Skogstokig

Haha nu förstår jag varför ingen ville rida in Ullis när hon stog på Lillerud. En riktig rodeohäst var hon igår när jag och Julia skulle rida galoppintervaller i sandbanan. Så de gäller verkligen att va sadelfast när man rider ut på henne =)
Men idag var Ullis mycket lugnare när vi körde tillsammans med Johanna och Albert.

Det märks att de har blivit höst nu för då börjar alla älgar att titta fram ur skogen och hålla till på rakbanan. Dom är inte heller speciellt rädda utan står gärna kvar i diket och tittar på när man kör. Vi får hoppas att älgjakten drar igång snart för jag vet inte riktigt hur mycket mina nerver klarar av. Tycker inte riktigt om att ha två stora älgtjurar som publik.

På tal om kaniner så har den första ur Fionas kull flyttat hemifrån, så nu är det bara sex stycken kvar som letar efter ett nytt hem. Så vill ni ha kaniner så hör bara av er =)

Over And Out / Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0