Tis 1 feb

Nu är det redan första feb och vi går på allvar mot vår och ljusare tider. Jag gillar vintern eftersom det är så bra träningsmöjligheter då för hästarna men samtidigt saknar jag värme och ljus. Vi vår njuta av vintern som är kvar och samtidigt se fram emot det som kommer framöver.

Jag var ute och körde några intervaller med Zalsa på isen i söndags och det var helt underbart väder, soligt och lagom kallt. Tog en bild och filmade en intervall =) Det ser ut som det går fortare och hoppigare än vad det gjorde eftersom handen skumpade men det var kul. Underlaget på isen är perfekt nu för Peter plogade innan det töade så vi har en bana som är helt jämn och fin.


Struvssjön



Zalsa in action



Nu är startlistan klar inför Alberts lopp, jag är nöjd att det bara blev nio hästar. Tre på start och han fick spår tre, Peter kör själv så det kommer nog blir jättebra. Det känns nervöst, särskilt med tanke på att vi sist fick packa ihop och dra hem efter värmningen =/ Jag hoppas på fräscha knän denna gång.

Startlistan

Nu blir det ett avsnitt av sex and the city följt av laddning inför en nya dag då jag och Viktoria ska få gjort en hel del mellan 9 och 14 =)

Johanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag håller tummarna :D Ja vi fick allt gjort endel, nu är ja på nästa jobb :)

2011-02-02 @ 14:53:29
Postat av: Julia

Lycka till med Albert o självklart med Zalsa på lördag;))

2011-02-02 @ 18:59:34
Postat av: Johanna

Ja vi är effektiva. Lycka till ni på kursen, kanske ni kommer hem som helt nya ledare =)

2011-02-02 @ 22:38:37
Postat av: Viktoria

haha ja vem vet :) Kunde nu se filmen, de gick undan där du ;)

2011-02-02 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0