Sommar - fullt upp

Ja då var det längesen man var här sist... men nu blir det några ord!
Somrarna för mig innebär fullt upp från morron till kväll. Jobb på fyra olika ställen, hästar, vila & äta, o kanske lite bada! Men de är ju jag själv som väljert ;) Men iaf inte så intressant men nu snart åker Arielle & Cirkus iväg till Flood, spännande tycker jag. Första gången vi lämnar bort Arielle på de 10 åren vi haft henne. Men de känns bra att det kommer till dom, som åxå älskar hästar, så jag tror hästera kommer bli väl ompysslade, så de ska bli roligt att se & hoppas allt går bra :D 

Edvin & Globen går på bete. Globen kändes inte fräsch då han var lite halt & behandlades. Så han går förtillfället på bete med Ullis & Wirre. Kommer låta han gå på bete ett tag så han får växa lite mer utan att störas av träning, & sen drar vi igång igen.
Edvin försöker vi få igång ryggmusklerna på innan de på allvar drar igång för hans del. Han börjar bli rundare hela han, vilket är toppen då finns det att ta på senna :) Så i Juli förväntas han börja på "riktigt"!
Några halv intressanta ord men bilder är roligare :)


Edvin kompis med moffa


Arielle visa att hon fortfarande vill springa i ett jippolopp


Cirkus i paradiset


Tog mig tid att gå på elitloppet :D


Wirre sur, Globen GLAD :D

Ja de va de för denna gången, vi hörs te hösten ;)

Kraam Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0