Provlopp

Idag körde jag mitt första provlopp med stora hästen Highwayman och det var jättekul!! Jag ser fram emot när jag får köra honom nästa gång. Han låg på mycket i värmningen men var lat när själva loppet gick så jag fick påminna honom att han skulle ta i, men hellre det än tvärtom så här i början =) Detta fick bli uppladdningen inför måndagen då han ska starta på Färjestad i uttagning till Sverigeloppet med Peter i sulkyn.

Mixtravet går av stapeln på söndag och vi håller på för fullt med startlistor, program med mera. Vi har fått tag på frivilla som ställer upp och det är jättekul. Jag kommer lägga ut programmet imornkväll sent för jag är i kd hela dagen. De travskoleelever som ska köra och rida precisionsbanor ska samlas kl 10:00 i stallet för genomgång av dagen. Vi tror att det kommer bli en toppendag och prisbordet är inte fy skam heller med Ann-Charlotte på shoppen i spetsen som är jättegenerös med priserna som hon sponsrar.


Den underbare Highwayman

Trevlig kväll på er
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0