Detta blir Roligt!

Hej!
Detta är första gången jag bloggar!!! Kul!
Jag har ju börjat som assistent nu på trvskolan och jag var med de två första kurserna i Torsdags. Det var jättekul! :)
På Lördag ska jag och Toomai vara med på istravet. Det blir jättekul! och så roligt att det var så många ponnyer med! Imorn åker vi upp till rakbanan och kör lite intervaller :)    Detta får väl räcka för denna gången ;)
Det är iallafall jätteroligt att jag har fått börja vara assistent och istravet på Lördag!
/Maja :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Va roligt Maja, kul att du är med :) Lycka till på lördag :)

2012-03-07 @ 14:34:13
Postat av: Johanna

Superkul att du vill vara hos oss och hjälpa till!

2012-03-08 @ 12:56:10
Postat av: Sandra

Kul att ha Bästa Maja på travskolan!

2012-03-09 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0