Hallå alla travskolevänner!

Ja det här är första gången jag skriver i en blogg så vi får se hur det går:)
Jag heter Jenny Eriksson och kommer att vara ledare på torsdagar i vår. Jag har avvekat 2 torsdagar nu och det har gått bra tycker jag, tar lite tid att komma in i allt men det ska nog bra. Har ju god hjälp av mina goa assistenter Nathalie  och Maja:). 
Lite om mej själv: 35 år ( blir 36 i år men säjer 35 så länge:) )
Gift och har en dotter som heter Lily och är 14 månader och väntar en till i mitten på maj.
Har en jack russel som heter Astrid
Och ett kallblod som heter Remsvarten som är 8 år och som jag startar med lite då och då.
Jag har jobbat som hästskötare i många år och hoppas att jag kan lära ut lite ett och annat:)
Nu inväntar vi våren , värmen och dom ljusa kvällarna. ;) Ha de gött ! / Jenny.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt att det är fler som bloggar :) Kul!

2012-03-13 @ 15:19:42
Postat av: Johanna

Välkommen till travskolan och bloggen =)

2012-03-13 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0