Hej igen!

Nu tyckte jag att det var dags för mig att komma igång med bloggningen igen.. Är ju helt värdelös på sådant men, men det ska nog bli bra :) För mig rullar det på med istrav och kurser på både tisdag och fredag och skolan så klart ;)

Men i söndags var jag ute på en häärlig ridtur på Wirre i 2 timmar med Julia. Det kändes i rumpan kan jag säga! ;) Innan vi red ut så smörjde vi lite selar, det är ju sådant man måste göra ibland. Det var ju så himla fint väder i söndags också! Så det var en riktigt härlig tur det :)

Igår (tisdags) så var det ju bronskurs och det var riktigt härligt väder då också! Hästarna fick springa lite på innerplan, och Nypon och Mendez som gick i hagen på innerplan ville också vara med och gick efter barnen och hästarna när de sprang runt på banan :)

Annars tänkte jag bjuda på lite bilder som jag har på telefonen, några är ganska gamla men har inte visat dem förut så titta och njut! ;)



Celcius nyduschad och glad! :)


Hilda efter en skön körtur! :)


En nyfiken Mendez i hagen :)


Fina Wirre!


Fina Triniton!


Hilda på istravet i lördags :)


Wirre under ridturen i söndags :)


Det bästa som finns trav + sol :)

Det får räcka för den här gången! :) Ses någon gång!

Kram Line


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder!

2012-03-14 @ 23:02:02
Postat av: Sandra

Den bilden på Mendez va riktigt bra!

2012-03-15 @ 20:56:52
Postat av: Line

Ja det tkr jag med för att vara tagen med mobilen!

2012-03-15 @ 21:44:02
Postat av: Viktoria

Kul med biler Line :D mysigt!

2012-03-16 @ 17:16:01
Postat av: JULIA

Ridturen måste vi göra om snart! ;)

2012-03-18 @ 20:56:41
Postat av: Line

Ja det får vi göra Julia! :)

2012-03-18 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0