Unionskampen!

Nu när alla kommit igång med bloggandet så tänkte jag slänga in ett jag med!

Allt flyter på i stallet. Denna vecka har jag mockat ponnyhagen, dök ju upp lite snö förra vecka så fick skjuta upp det till denna. Det är ju inte jättekul men måste göras!
Texas har fått dojjor på fötterna sina, tränar på & provas för fullt. Looking good!
Miami ska till veterinären på måndag, inte bra efter hovbölden så vi får se vad som sägs & hittas.
Wirre gick snabbjobb med Jimmy ida, 2x1640 1.40/1.30 skritt emellan. Såg fin ut :)
Alla andra kusar är pigga & glada. Nöjda över att slippa de tjocka täckena. 

Andra teoritillfället för licenstagarna var i onsdags & de är såå duktiga, kommer gå superbra detta.!

Ett annat projekt som jag håller på med är utbyggnad av bonngårds hagarna, skönt för hästarna med lite större så småningom. 

I morgon beger mig jag & några kompisar till Norge för att kolla in V75 på Momarken med många fina hästar till start. Jämt så ni vet står Järvsöfaks & Hallsta Lotus på våran fina bana inatt, den förstnämnda ska leda defilering & den andra starta imorrn, kul! Hallsta lotus vinner!
Tycker vi håller extra många tummar för Jennys Remsvarten som är där & startar :) Lycka till!


Kungen!


Lotus (har kört han för 3 år sedan, men då var han inte bäst i världen, de va däremot Järvsöfaks ;))


Edvin här nedan är i full travträning & jag ser framemot & se utvecklingen på honom detta året :D
 

Ni får ha en trevlig helg, de ska jag ha :D

Kram Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0