17:e september 2012

Känner nu att det finns ju faktiskt en del att berätta nu! Har nog inte bloggat på hela sommaren, vilket är synd men tiden räcker ju tyvärr inte till alltid.. :/
 
Vi kan väl börja med min berättelse genom min apu uppe i Hudiksvall hos Jan Olov Persson! :D Japp, ni hörde faktiskt rätt där ;) Där höll jag till i 3 veckor, körde och red superfina kallblod och träffade såklart på kungen :) Det syns på han att han vet att han är bäst helt enkelt. :P Jag blev erbjuden sommarjobb sista veckan och "senare" anställning när det finns tjänster lediga. De orden har jag aldrig fått höra av någon tränare förut så de ligger varmt om hjärtat att Sveriges största kallblodstränare har frågat just mig om jobb! :D
 
Är ni kanske sugna på att se lite bilder uppifrån då? ;) slänger in några!
 
 
Järvsöfaks skrittades för pullert en gång i veckan för att hålla igång
 
 
 
Hallsta Lotus klar för SM som han tyvärr förlorade...
 
Vinn Kosing
Fick åka med bakom Faksen :)
 
 
Björlifaks även kallad Björne
 


B.W Modde
 
 
 
 
De var några få bilder, fler finns på fb ;)
 
En till nyhet är att jag nu har egen travskolegrupp på fredagar! :D de är elever som går järnnivå men riktigt duktiga är dom! Nöjd! ;)
 
Sist men inte minst måste Wirre få synas på bloggen ifrån lördagens dubbelsulky uppvisning! Hon är så grym! ;)
 
 
 
Hare superbra allihopa! :D
 
Kram Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du bloggar!!!

2012-09-17 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0