Hejsvejs! :)

Hej, nu var det väldigt längesen jag bloggade!
Nu har ju travskolan dragit igång igen, eller ja det var ju ett tag sen ;)
Men det är iallafall jättekul att det har börjat igen och alla barn är glada!
Jag och Toomai var med på Åmål den 18/8 och det gick super! Han kändes fin i värmningen men inte jämfört med i loppet! ;) Vi vann med 3.5 längd på 2.54 :D Jag är enormt stolt!
Sen idag var det heldag på Färjestad, Jag och Toomai var tyvärr inte med för att jag hade helt fel om hur loppet skulle se ut, men, men. Sandra frågade ifall jag ville rida snälla Twixan och det ville jag naturligtvis! Hon hade redan gått ett lopp före montén så hon var ganska trött då. Men shit vad hon gick i provstarten! I loppet föll hon tyvärr in i galopp för många gånger så vi blev diskade :( Men hon var jätteduktig ända och jag är väldigt nöjd och det var förresten min första montéstart. Tack igen Sandra för att jag fick rida Twissan!
Nu laddar jag och Toomai för loppet på mâten och hoppas att Tomten kan springa lika bra som på Åmål ;) Det får räcka för denna gång så ha det så bra. /Maja

Kommentarer
Postat av: Matilda E

Grattis i efterskott från Åmål

2012-09-16 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0