:)

Arielle <3
 
Hej :)  Nu har det allt hänt en del sen sist ;) kan ju börja med att skriva att jag har köpt en ny häst :D eller ja, jag köpte han väl inte, jag fick han i julklapp av mamma och pappa ;) <3 Han är ett gotlandsruss och är en pigg och busig fux valack på 5 år :) och heter Fålke ;) Han har försökt att kvala en gång men han sprang lite för långsamt ;) men om vi tränar på, så är nog inte ett kval allt för långt borta ;) och han och Arielle är jätte bra vänner :) För någon vecka sedan beställde jag en ny sele på häst shopen, och igår kom den! :D verkligen jätte fin! Tipsar er om den ifall ni ska köpa en ny sele snart! :D Jag har även kört 2 istrav som gick jätte bra! Men det var inte med någon av mina hästar, utan med Zalsa :) Arielle då, hon tränar också på för fullt! Senast idag körde vi både Fålke och Arielle på en mysig tur på 1,3 mil :D Det var härligt för dom ;)
 
 
Fålke <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

//Elin ;)

2013-01-26 @ 15:13:11
Postat av: Maja

Finisarna själva!! ;) <3

2013-01-26 @ 18:17:50
Postat av: Julia

Så söta! :) <3

2013-01-31 @ 21:36:48
Postat av: Mathilda G

Så söta <3 :D

2013-02-22 @ 21:00:03
Postat av: Anonym

hej! När ni hade Månstorps Isor på prov, red ni honom då? var han inriden när han var hos er ? :) Tacksam för svar
MVH

2014-07-08 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0