Mot toppen!

Igår kväll hade vi i travskolan möte :) Ett intressant & bra möte som jag tror vi alla tyckte! Det som är så roligt är att vi är på väg mot toppen igen, där vi en gång var & sjönk ner men nu är vi på rätt väg igen :)

Idag har jag varit i stallet & smörjt utrustning ;) Jag började med allas huvudlag & sen blev det Triniton, Mendez & Danutas selar :) Det behövdes kan jag säga & resultatet blev fräscht & snyggt för en stund iaf :)
Så till veckan fortsätter jag med Dina, Celcius & de storas selar :) Det var även lite grejer som behövdes byta & fixas till :)

Sen blev det mina vanliga dagliga turer med Edvin på asfalt för & hoppas han inte blir sämre :)

Imorrn äre travskola igen, inte många gånger kvar nu så de går undan :)

Ha en bra kväll :)

//Viktoria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad bra att du grejar och gör fint =)

2010-11-14 @ 11:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0