Äntligen

Idag vann Highwayman ett lopp på Bjerke med lärlingen Inge Mellby i sulkyn. Duktig gutt som körde honom fram till dödens, eftersom han hamnade i tredje, och sen körde till på slutet och vann överlägset. Trodde knappt det var han när jag såg loppet. Det gick ju inte superfort men det spelar ingen roll. Så kul för Peter som tränar och lägger ner en massa tid.

Det började dock lite kul för Peter ringde mig och undrade om huvudlaget hängde i stallet, japp det gjorde det, smörjt och iordning. Tur att Ludde skulle dit så han kunde låna ett av honom =) Turhuvudlag kanske för Ludde vann två segrar ikväll.

Jag var tyvärr inte med för jag var på styrelsemöte, typiskt, men samtidigt skit samma när det går bra.

Länk till loppet om någon vill se: https://www.rikstoto.no/RikstotoDirekte/RDsisteuke/



Japp det är han som är först =)


Imorn bär det av till Bjerke igen och jag har tagit ledigt för när Albert startar så är det obligatoriskt att vara med. Albert fick en andraplacering (egentligen trea men en hoppade över mål) sist han startade på Momarken som vi är jättenöjda med och vi hoppas på pengar även imorn. Vore bra om han inte hoppade från start och vi ser spår 10 som positivt eftersom han inte behöver vara framme vid vingen. Han blev så het sist efter att bilen hade släppt och felade.

Håll tummarna för oss imorn!!!

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: viktoria

gud va bra han va, titta på filmen, superduper kul :D

2011-12-17 @ 20:17:29
Postat av: Johanna

Ja det var en bra dag för honom =)

2011-12-19 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0