Here again :)

Hejsan. Det var väldigt längesen. Det har väl hänt ganska mycket sedan sist. Jag har köpt en underbar hund, flyttat till hus, jobbar nu som vikarierande stallansvrig på travskolan & är nöjd med livet. Sommaren gick väldigt fort med mycket arbete men nu är vi i redan december o ja väntar på att det ska bli lite ljusare ute med hjälp av snö. Jag har inga egna hästar kvar, det betyder inte att jag vill, men om man hade mer tid & pengar så. men jag trivs väldigt bra med det endå nu när jag får jobba med hästar :) Edvin är däremot kvar men han har Julia med sig på Lillerud och tränar, så man kan säga att han är hennes :)

Vi har nu kört klart höst terminens kurser. I fredags var det avslutning för alla och vi hade 4 olika stationer, pynt av hästar, hästtårta, lekar & skattjakt :) Det var jättemysigt & ser framemot när vi drar igång igen till året!

Det som har hänt i Travskolan stall är att vi har två nya hästar. Den ena är Miami, ett stort 5 årigt varmblodssto. Används främst till vuxenkursen men även till de mer rutinerade eleverna. Är tänkt att kunna gå provlopp med ungdomar till året.


Miami :)

Sen har vi Hilda, ett 4 årigt shetlandsponny sto. En liten söt ponny som ska funka bra som både lektions och tävlings ponny. Men vi har haft henne på prov en månad och har nu bestämt oss för att behålla henne :) Jättesöt är hon :D


Hilda :)

Så de som bor i stallet nu är Wirre, Miami, Celcius, Linus, Danuta, Hilda, Triniton & Mendez :)
2 stora, 2 russ & 4 shettisar.

Nu siktar vi på istraven & ja hoppas vi ses där!

Passar på att önska alla en God Jul & Gott Nytt År :D

Kram Viktoria


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du skriver igen!

2011-12-08 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0