Slutar inom travskolan ett tag framöver

Nu har det hänt mycket på senaste tiden hos mig..
Både bra & dåligt, jag börjar med det som är bra!

Idag var jag på Naturbruksgymnasiet Lillerud och fick besked om att jag får börja där på måndag! :D
Gissa vem som blev glad! Min dröm gick i uppfyllelse där ;)

Det som inte är särskilt roligt är att jag måste sluta som travskoleassistent ett tag framöver eftersom jag flyttar till skolan, men jag kan lova er att jag kommer tillbaka efter jag har tagit studenten och kanske hjälpa till i sommar och lite övrigt. :)

Så kör hårt nu travskolan medans jag är borta ett tag! ;) 

Kraam Julia!




Jag rekomenderar skolan höögt för hästintresserade elever!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå va vi kommer sakna dig... Men lycka till och hoppas att du kommer att trivas :)

2011-02-11 @ 21:54:52
Postat av: Julia

Kommer sakna er alla också, men vi ses snart igen ;)

2011-02-12 @ 00:07:00
Postat av: Therese

Ja, det hoppas jag verkligen :) Så måste du ju komma och hälsa på oss när du är i årjäng :)

2011-02-12 @ 09:43:03
Postat av: Elina

Vem ska nu köra häst med mej? ;)

2011-02-12 @ 18:36:01
Postat av: Julia

Haha jag kommer säkert en sväng på helgerna å så :P då får vi köra :D

2011-02-13 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0