Vinster!

Lördagens istrav gick toppen för mina fyrbenta vänner.

Först sprang Zalsa förbi de framför och vann rätt så enkelt på en lite saktare tid än sist, nämligen 2.09,1, men det såg ut som det gick fortare =) Banan var något tung. Det var väldigt kul att se henne med en sån iver och längst fram dessutom. Hon har aldrig vunnit så länge jag haft henne så det var riktigt kul. Matilda och Zalsa fick hämta ett riktigt fint vintertäcke som vi tackar och bugar för. Jättekul att Matilda kör henne så bra!!!

Målfoto:


I lopp två var min Albert (Ederpilen) med och han lyckades också vinna. Vi fick ett täcke till och bugade ytterligare för nu behöver de inte frysa hemma i Struven =) Dagen blev alltså perfekt och Peter var nöjd med hur Albert skötte sig. Han var lite för het före men inte i loppet och han hängde inte på någon töm och det viktigaste var att han inte var ofräsch . Vi ska nu träna speed för det har han inte och det kan vara bra om han ska ha någon chans den 8 feb på Momarken.

Målfoto:




God natt mina vänner!!!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattttis Johanna! ;)

2011-01-19 @ 18:39:04
Postat av: Johanna

Tack Elina, snart jublar vi åt Ullis =)

2011-01-20 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0