Lycklig!

Alltså egentligen hur lyckliga eller hur bra har vi det inte? När man läser om allt som händer i världen så har vi det vääldigt bra. Mat & vatten på bordet, nånstans att bo, kläder ja det går att fortsätta länge... Men det jag tänkte på är att vi flesta har hästar eller något husdjur, våra älskade varelser som vi inte kan leva utan. Ibland tror jag inte man fattar hur bra vi har det. Inte alla som får hålla på med det man älskar!

Mina prinsar & en prinsessa <3





 Bild på Cirkus har ja på mitt usb som ja inte orkar ta fram men de är min lilla prins de!


Jaja nog med hur bra vi har det. Jag & Therese var i Götet fre, lör, sön på kurs. Vi ska bli travskoleinstruktörer vi med. En rolig, bra kurs med endel repetition från gymnasiet, men det är alltid bra :D Det märks ju att vi kommer från lilla årjäng iaf, hitta knappt en mataffär men till slut så..
Man saknar sina egna pållar när man är borta sådär så igår när vi kom hem var de direkt till stallet & kolla så de mådde bra & för att se om man varit lite saknad ;) haha
Tänkte bjuda på lite bilder, på Therese :) haha





Oh oh nu kommer ja få skäll XD

Tänk på hur bra vi har det :D
Kraam Viktoria

Kommentarer
Postat av: Therese

Viktoriaaaaaaa... FYYYYY :)

2011-03-14 @ 22:31:36
Postat av: Viktoria

I know :P

2011-03-16 @ 19:19:39
Postat av: Elina

Hahahahahahaha

2011-03-20 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0