Hästskötarkurs lördag v20

Idag har det varit en fin dag på travbanan. :) Solen har visat sig lite och jag har haft tre elever på hästskötarkursen idag. Måste säga att dom är duktiga alltså! Vi körde Hilda och Mendez en sväng i skogen, Hilda gjorde sin sista dag idag som travskoleponny och åker imorgon till Örebro till sin ägare. Det kommer bli tomt utan henne men hon funkar inte in i vår verksamhet tyvärr... Tog lite bilder som jag fått godkännande att lägga ut på bloggen! ;)


En glad Meja som får köra Hilda för sista gången på travskolan








Och en lika glad Mathilda som körde Mendez!







Mendez




Hilda








Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! Nu ska jag gotta mig med lite godis! :D

Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: Maja J

Hej! Kommer resultaten från mixtravet att komma ut här? Det vore roligt att läsa :)

2012-05-19 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0